Kattvakt och sommarens sista daglägervecka

Den senaste veckan har bestått till mesta dels av kattvakteri och sommarens sista daglägervecka på jobbet som man kan summera som en total berg- och dalbana som jag helst inte vill uppleva igen. Tacka stöttande kollegor, chefer och styrelsemedlemmar för alla peppande ord man fått höra. Veckan var i alla fall över i fredags och då kom mamma och pappa till jobbet och så hämtade vi upp syrran på hennes jobb och körde hem henne. Blev en lugn kväll i fredags för var så trött och sen tog jag sovmorgon till 10 i lördags innan jag drack kaffe och myste med katterna. Är ju väldigt segstartad på morgonen så jag var inte på gymmet förrän vid 14. 
 
Blev mitt tredje pass för veckan som ALLA innehållit tidspress så var lite irriterad på detta. Men tog det i min takt och i slutet var jag totalt slut. En av de vikterna jag använder finns på källarvåningen och det var lite jobbigt att gå ner dit men ännu jobbigare när jag sen skulle gå upp. Haha! 
 
Körde i alla fall: Pass A
 
KB sving
Utfall 
Chins (assisterande)
Knäböj
Dips (assisterande)
 
Skulle även köra min magcirkel, men min energi tog totalt slut och jag fick avbryta... 
 
Den här veckan har jag kört Pass 2, två gånger, tisdag och lördag samt Pass B en gång. Så imorgon ska jag möta Anna klockan 9 på gymmet och träna innan jobbet och då blir det Pass B, får se hur detta går eftersom mina armar och rygg känns efter chinsen. Det har varit ökningsvecka nu så passen har varit lite mer utmanande, men det är alltid lika kul att kunna öka. Framförallt när det gäller axlarna som alltid har varit känsliga. 
 
Efter träningen tog jag bilen hem för att lämna mina väskor som jag haft under väskan, duschade och väntade på Jesper som inte kunde släppa datorn och sen åkte vi tillbaka till mamma och pappa för att ha kräftskiva tillsammans med Carro och Theo. Var väldigt mysigt! 

Kommentera här: