24 timmar i bilder

 
Här blev det tyst då jag oftast bloggar från datorn och appen fungerade inte på min telefon igår eller idag. Åkte i alla fall hem till J efter jobbet så kom dit runt 21 då jag först missade bussen från jobbet, men bussen körde ikapp så hann med tidigare tunnelbana och hann precis med en av alla bussar man kan åka med hem till honom. 
 
Gick upp 5.40 med honom imorse så blev lite kaffe innan vi drog till bussen, köpte frukost och lunch på vägen då jag glömde min matlåda hemma... Efter 4,5 timmar på jobbet så mötte jag upp Anna för att träna och snacka en jädrans massa. Jag måste lära mig att stänga munnen när vi tränar, så vi skojade om att vi får enbart prata i någon vila. Blir ta med hörlurar och mitt band så jag kan ha telefonen och musik.
 
Efter gymmet så gick jag tillbaka till kontoret och satte igång med att skriva adresser och frankera massa diplom som inte blev hämtade på avslutningen i december då vissa var bortresta eller sjuka. Ekonomerna på kontoret passade även på så jag tog med mig även deras brev nu när jag åkte hem och då förbi posten vid busshållplatsen. 
 
 

Kommentera här: