Avslutar förmiddagen framför längdskidor

 
Gick och la mig igen efter att J åkte till jobbet så nu kommer jag bli ensam här hemma med katterna tills mamma och pappa kommer hem på lördag. Lite tråkigt, men ikväll kommer Carro och Theo över på våfflor och sen imorgon blir det kanske yoga och på fredag blir det träning. Känner mig bättre nu och det är bara hosta och näsan som inte riktigt hänger med, men mycket bättre än tidigare. 
 
Har känts bra att bo ensam hemma, vissa kvällar har varit jobbigare än andra. Men det har varit när katterna hållit mig vaken på nätterna, fått ta igen detta på morgonen istället då jag alltid sover som bäst då. 
 
Planerna för dagen är att starta ytterligare en tvätt, diska och plocka undan lite. Det tar aldrig slut, men är väldigt skönt att man inte har någon som tjatar. Ska även ta mig ut på en promenad när jag väntar på tvätten. Känner att jag behöver röra på mig lite, men inte i Js hastighet idag, hade rätt svårt igår med andningen bara när vi gick till och från affären 100 meter hemifrån... 

Kommentera här: