Fullt upp med jobb och möte

Har haft fullt upp idag, satt och jobbade hemifrån idag så hann med rätt mycket. Nu ska jag ha lite ledighet onsdag och torsdag innan det blir fullt ös med förberedelse inför tävling, tävling och ytterligare jobb efter tävlingen. Nu ikväll har jag och Anna på scouterna varit på möte i Älvsjö så hon kom och hämtade upp mig strax innan sex och så satt vi och planerade en del och kom hem vid nio. 
 
Kände när jag satt och jobbade att mina ljumskar och rumpa känns efter träningen igår, så trots att jag snackade massor så fick jag någonting gjort. Tror däremot att mycket var att jag inte har tränat så mycket höftstabilitet och rörlighet tidigare. Men höfterna känns väldigt bra och ovanpå det med yogan så kommer det förhoppningsvis kännas ännu bättre snart. 
 
Imorgon blir det axlar och rygg, min mage har fortfarande träningsvärk sen förra veckan så den får vänta till på fredag. 
 
 
Zack som fick upp mig 5.30 imorse för han ville ha sällskap vid maten
 
 
Solen sken när jag gick upp

Kommentera här: