Våfflor med sylt och grädde

 
 
 
Ojdå, vart tog skärpan vägen?
 
 
 
 
 
 
Mamma och pappa hade varit och ätit våfflor igår och då blev både jag och Carro jättesugna på det också, så vad gör man då? Jo man skickar ett SMS till syster och Theo och frågar om de vill komma och äta våfflor. Vi hade tänkt igår, men J var jättetrött så blev idag istället. 
 
Våfflorna blev jättegoda, vi gjorde hela paketet så 21 stycken våfflor gräddades. Carro och Theo åt sju stycken var och jag åt fyra stycken så nu har jag tre stycken till frukosten imorgon.
 
De var lite sugna på att smaka min ingefärsshot så jag hällde upp varsin shot till dem, kan ju säga att Carro hade samma reaktion som jag och J, medan Theo tog det som en viking (hans ord) och bad om en till.
 
Dem åkte hem för någon timme sen och lämnade mig kvar med disken så den ska jag ta tag i innan sängen. 

Kommentera här: