Tre träningspass på sista veckan av semestern

Ja... 1 månad senare skriver jag ett nytt inlägg, det är svårt det här ibland. Men nu kommer jag komma över tröskeln. Min semester är strax över, känns väldigt konstigt att man ska tillbaka till jobbet imorgon, men samtidigt lite skönt med rutiner igen. Den här sista veckan har jag varit ensam då Jesper börjat jobba igen men ändå har jag haft fullt upp. 
 
I måndags tvättade jag och sen var jag och tränade första gången sen innan semestern och träningsvärken tog rätt hårt på mig så kunde knappt gå i två dagar. Min kusin ringde även när jag var och tvättade så i tisdags efter jag varit och lämnat in knivar på slipning så kom han och stortjejen och hämtade mig så åkte vi hem till hans familj som bor drygt 10 min från oss och sen kom Jesper efter jobbet så åt vi middag, lekte, hoppade studsmatta och hade väldigt trevligt. Efter det var jag helt slut och somnade väldigt snabbt i sängen. 
 
I onsdags blev jag bjuden på pannkakslunch hos mamma och pappa och sen tränade jag på hemvägen. Det var bio för Jesper på kvällen så han åt med sina kompisar så jag körde på Gravad laxpasta och så fick han en matlåda. 
 
Det blev en hemmadag i torsdags och sen i fredags åkte jag till mamma och pappa där jag har varit hela helgen med katterna. Jesper åkte till Öregrund i fredags och kommer hem ikväll så jag ska börja ta mig hemåt om några timmar men innan dess ska jag äta lunch. Carro och Theo var här igår och åt middag med mig så jag bjöd dem på ungsbakad kyckling med pesto och pasta med sallad. 
 
Väldigt nöjd över träningen för denna vecka och nu har jag gjort ett nytt träningschema baserat på basövningar och Theo tittade även på det tidigare idag så nu hoppas jag att jag känner en utveckling. Min tanke är 3 träningspass per vecka under 8 veckor och utöver det kommer jag köra rehabilitering för bland annat axlarna på hemmaplan. 
 
 
Min telefon och dator vill inte samarbeta när det kommer till bilder så här kommer en bild från tidigare

Kommentera här: