Hur ska jag göra?

En månad har gått sedan jag skrev senaste inlägget och jag vet det, mycket väl. Men någonstans hittade jag inte stunden att bara sätta mig och skriva, men så känns det som om mitt liv bara rullar i ett ekorrshjul. Med samma saker hela tiden och vem vill läsa att man gör detta på måndagen, detta på tisdagen och detta på onsdagen vecka in och vecka ut?
 
I efterhand så vet jag och även en del som trots dålig uppdatering klickar in här och ser om det har kommit upp något inlägg att många saker har hänt i mitt liv. Men den största händelsen som hänt är att jag har flyttat hemifrån. Vilket medför lite andra rutiner i mitt liv, vilket jag tycker är jätteroligt! :D 
 
Men frågan är: Hur ska jag göra? För att komma igång med bloggandet igen. Så jag tänkte, vad vill ni läsa om
 
Några inlägg som jag har tänkt ska komma upp nu är från Tänndalen där jag var i mars/april. Har äntligen fått in dessa bilder i datorn. Hehe! Jag har även tänkt att det ska komma upp lite bilder från lägenheten, men det blir några delar i taget. 
 
 
Bild från Tänndalen när jag var för trött så behövde bara sitta ner!

Kommentera här: