Bilder från de senaste dagarna

 
Glass hemma i fredags framför På spåret och Skavlan (jag var trött och orkade inte flytta mig)
 
 
Lunchstopp på McDonald's innan jag körde hem till J, middag hos hans föräldrar på kvällen
 
Blev enbart två nätter hemma den här veckan och datorn var kvar hos J, men laddaren var hemma och gillar inte blogga från telefonen. Ska bli lite bättre med kameran när jag inte riktigt kan blogga och när jag är hemma så ska jag försöka blogga och tidsinställa ut inläggen lite. 
 
Åkte i alla fall hem tidigt på morgonen i fredags och satt hemifrån och jobbade, var tänkt att jag skulle åka och träna också men all energi försvann och upptäckte att gymkortet låg kvar hos J. På kvällen åt vi ribbs men det var fel märke så var inte alls lika goda som dem vi brukar köpa. 
 
Jobb i lördags, tyvärr var det inte lika roligt som det brukar. Finns en del negativ energi just nu på jobbet och det är inte speciellt roligt då. Körde sen till J där jag fick vänta någon timme innan han kom hem från gymmet så passade på att jobba lite till undertiden jag väntade. På kvällen blev det middag hos hans föräldrar, länge sen man träffade dem nu så det var trevligt :) 
 
Igår blev det planering av klädkammare, vi har bestämt att innan jag flyttar in ska den göras om då den inte är planerad för två personer och det finns massa luftutrymme som inte används. På eftermiddagen körde jag tillbaka till jobbet och sen var jag helt väck när jag kom hem. 

Kommentera här: