Fruktskålen är påfylld

 
Som jag skrev igår så har jag råkat ut för årets andra sjukdomsperiod och jag är riktigt förbannad. Men jag vet orsaken till att jag blir sjuk och det är en inre stress så nu fokuserar jag på att ta det lugnt och göra saker i min egen takt. 
 
Var och handlade igår och sedan jag börjat handla via Ica appen där jag ser vilka veckans erbjudande är så har mycket av mina inköp gått i väldigt bra. Som den här veckan har det varit kampanjpris på avocado så tidigare i veckan köpte jag tre stycken varav den ena tråkigt nog blev förstörd och den sista har jag kvar. Men det är gott med avocado så igår köpte jag ytterligare tre stycken. 
 
Blev även citroner och ingefära så idag ska jag göra en egen ingefärsshot så hoppas jag att denna förkylning försvinner innan snabbt. 

Kommentera här: