Middag hos syster

Min syster och hennes pojkvän frågade igår när jag hämtade dem på Arlanda om jag ville komma på middag. Egentligen jobbar jag söndagkväll, men min förkylning sätter stopp att vara i det klimatet. Så varför inte, är lite tråkigt att vara hemma själv utan någon att prata med. Är inte riktigt den som snackar med mig själv, om det inte är så att jag jobbar och tänker högt. Haha! 
 
 
Blev bjuden på hamburgare med pommes och coleslow! Var jättegott, men täppt näsa och att äta är svårt för andningen blir väldigt begränsad. Min syster är van att jag äter långsamt, men idag var det nästan värre. 
 
 
 
Till efterrätt blev det gino och kaffe, sedan såg vi på Så ska det låta innan jag åkte hem igen. Nu har jag gjort klart ingefärsshoten som fick stå och svalna. Holyshit vad det var starkt, väldigt glad att jag inte hade i chilli också. Bilder får ni imorgon! 
 

Kommentera här: