Vem är Matilda?

 
Jag heter Matilda, 20 år och bosatt i Stockholm. För tillfället bor jag hemma hos mina föräldrar, men under året är planen att jag kommer bosätta mig i norra Stockholm tillsammans med min pojkvän. Så just nu planerar vi en del för att jag ska få plats med mina saker hos honom också. 
 
Mina dagar spenderar jag på en simklubb där jag arbetar med administration och logistik. Samt vikarierande simtränare i perioder, tidigare var jag fast tränare men tyvärr har jag tappat en del motivation och valt nu att satsa på administrationen och hoppa in vid behov. Ett delvis stressigt jobb, medan i andra perioder är det rätt dött så då arbetar jag med förebyggande arbetsuppgifter som t.ex utveckling inför kommande termin. 
 
 
Annars tillbringar jag mycket tid hos min pojkvän, på gymmet och med mina katter. Trots att katterna ibland gör mig galen så kommer jag sakna dem väldigt mycket när jag väl flyttar. Är även scoutledare och är just nu med i en planeringsgrupp för ett lajk i vår tillsammans med några andra Stockholmskårer. 

Kommentera här: