Solen skiner halv åtta

Igår efter middagen bytte jag om till riktiga kläder och satte mig i bilen först till Carros jobb och sen åkte vi till kyrkan på krisplaneringsmöte del 1. Mellan ca 19-21 så skrev vi massor av post its med olika saker som kan hända och sedan grupperade vi dem och började gradera dem. På nästa möte fortsätter arbetet...


När jag kom hem gjorde jag typ ingenting och gick och la mig. 

Idag vaknade jag med ett ryck halv åtta då min väckarklocka på telefonen gick igång och trodde jag hade sovit hur länge som helst. Solen lyste nämligen rätt in i mitt rum! Efter en stund kommer mamma och Zack in och då hoppar han upp i sängen och somnar ovanpå mina ben och kramar om dem. 


Nu har jag druckit kaffe och ska äta frukost innan det blir gymmet och iväg till J.

Kommentera här: