En dag helt i sorteringens tecken

I simhallen så har simklubben ett separat förråd där simmarna har sin utrustning mellan passen beroende på hur många pass i veckan de simmar. Vilket är ett förråd som beskrivs med ordet kaos och efter mycket tjat från mig till styrelsen så har dem äntligen tagit tag tillsammans med en föräldrargrupp som ska göra i ordning med nya krokar och göra om hyllorna. Men mycket blev kvarglömt under sommarens så i måndags rensade jag och en förälder ut allting. Idag åkte jag med kamera till simhallen och sorterade allting i olika högar och sen om det var par eller udda, med eller utan namn och sen stod jag med kameran och fotade allting. Detta tog mellan 10.30-13.30 och sen ytterligare någon timme här hemma ikväll då jag skickade ut i Facebook-gruppen samt på mejl till alla om att bilder och taggningar kommer ske under kvällen. 
 
Så det har jag suttit med idag och jag har fått så mycket uppskattning från föräldrar och hejarop. Har ju ändå tagit hela dagen. Baksidan är dock att jag varken tränade eller satt på kontoret något, men jag gjorde ett bamsejobb i förrådet. 
 
Imorgon ska jag hämta kusinbarnen på förskolan ensam för första gången och vara med de någon timme innan Jenny och Philip kommer hem :) 
 
 

Kommentera här: