Axlar och rygg

Hängde med pappa i bilen när han åkte till farmor och så släppte han av mig vid gymmet. 
 
Började med 20 minuter på löpbandet med intervaller, varvade gång och löpning. Därefter körde jag axlar och rygg. Blev ungefär samma upplägg som i fredags, men idag bytte jag ut mage mot rygg.
 
Uppvärmning:
2x15 skulderlyft knä
2x10 skulderlyft tå
3x10 hantelrodd
3x10 ryggresningar på matta
2x15 sidolyft
2x15 framåtlyft
 
3x10 bicepscurl
3x10 framåtlyft med viktplatta
3x10 sidolyft
 
2x15 sittande rodd
3x10 sittande rodd
 
2x15 latsdrag (1 brett, 1 smalt=1 set)
4x10 latsdrag (1 brett, 1 smalt=1 set)
 
Efter detta var kroppen slut och jag tog bussen hem och gjorde gravad lax med pasta och så fick pappa när han kom hem också. Nu sitter jag på bussen till J, så får se om jag kommer före honom, missade nämligen snabbussen.
 
 
 
 

Kommentera här: