Stuvade makaroner med stekt falukorv

Efter lite förseningar i form av glömde busskortet så fick gå tillbaka till J igen och sen missade jag bussen in till stan och till sist efter en halvtimme kom jag fram till T-centralen och träffade Linn. Vi gick till Kungshallen och åt lunch, blev en Nacho Deluxe för mig, vilket är alltid lika gott! Blev en hel del snack om allt möjligt och efter någon timme så gick jag och köpte kaffe innan vi sa hejdå till varandra. Var arbetsintervju för Linn och jag skulle tillbaka till J. 
 
 
 
 
Ikväll har det mest blivit ta det lugnt, J somnade i sängen en stund och jag kollade Arrow och gjorde lite annat på datorn samtidigt. Sen när han vaknade till liv så började jag laga mat. Idag blev det stuvade makaroner och stekt falukorv, inte den roligaste rätten men han var sugen och då var jag villig att äta det också. 

Kommentera här: