Kvällssysselsättning

 

Har bestämt mig för att ha ett projekt som jag bara får hålla på med när jag är hos J. Ibland känns det som om jag inte gör någonting när jag är där förutom det man alltid gör, så igår innan jag åkte hemifrån så skrev jag ut storyboards.

 
En storyboard är ett bildmanus med rutor där man skissar en översiktlig scen som man sedan skriver en beskrivning till. Som person är jag noggrann och detaljerad så det här är en utmaning för mig, men det gick efter ett tag. Allting kommer bli mycket bättre när jag börjar sitta med datorn.
 
Tänker att jag gör en egen kategori för detta projekt så ska jag försöka dokumentera under tidens gång. Jag får nämligen bara sitta med det hos J och när datorn åker fram och tillbaka så får jag inte sitta med det hemma.
 
Nu är jag snart framme på jobbet, blir en lång dag då jag även behöver svänga förbi simhallen och göra lite jobb. Detta är dag 1 av 7-8 arbetsdagar innan jag går på semester. Vet inte riktigt hur mycket jag jobbar på fredag eftersom jag även ska köra till J. Blir kanske hämta hans syster också som ska bo med oss på natten.

Kommentera här: