Slutet på förra veckan gick i en rasande fart

Slutet på förra veckan gick snabbt, för jag minns knappt vad jag gjorde. Hehe. Men läste igenom senaste inlägget och efter det åkte jag till jobbet, men kom aldrig riktigt igång så jag tog en promenad och gjorde ett spontant besök hemma hos Annas mamma där hon var kattvakt. Så vi satt och tjattrade efter en hel månad från varandra och sen hjälpte hon mig att strukturera upp en del uppgifter. Detta tog ett par timmar så när jag väl kom tillbaka till kontoret var det snabba ryck för att hinna till NK där jag skulle möta upp mamma och mormors kusin som bor i USA. 
 
Var trevligt att träffa henne, hon minns det inte, men jag träffade henne för ca 11 år sen när hon träffade min mormor och morfar för sista gången... Då minns jag att jag tyckte det var coolt att ha en släkting som bor i  USA. Jag åt en focacia med kyckling och någon kräm och ett glas päroncider. Hade först tänkt ta en kaffe, men mamma tyckte jag kunde lyxa till det lite. 
 
När jag kom hem så hade Jesper inte ätit middag ännu och han skulle göra matlådor till oss så det blev att sätta igång direkt så det inte skulle bli för sent. Sen i fredags var det planerat att jag skulle ha möte med min chef på eftermiddagen, men sen blev det ändrat till förmiddagen och så kom hon mitt på dagen istället. Så det blev lite stressigt med att jag även skulle möta upp Anna för lunchträning. Så det blev möte, springa till gymmet, träna, lunch och sen fortsatte jag jobba med det jag skulle och förbereda min to do list för den här veckan som jag skrev ut och la ovanpå datorn så när jag kom igår så välkommnade den mig. Haha! 
 
Var så trött när jag kom hem så jag orkade inte ta upp nyckeln när jag såg att porten var upplåst då dem håller på och gör ett hissbyte och sen när jag väl kom upp så plingade jag på dörren och förvirrade Jesper totalt. Han visste ju att jag snart skulle komma hem, men fattade inte varför jag skulle plinga på dörren. 
 
Efter en snabbtur (inte alls) till centrum för att handla middag så la jag mig i ett varmt bad som jag hade längtat efter hela dagen. Har blivit en väldigt skön rutin att inför helgen, att komma hem, lägga sig i ett varmt bad och bara koppla av. 
 
Fortfarande inga bilder, tar ett tag att rensa men verkar som om det aldrig tar slut...

Kommentera här: