Axlar och bålträning

 
Att jag var taggad på träning var det inga frågetecken på så när jag kom fram till gymmet och bytt om så styrde jag direkt stegen mot löpbanden där jag körde 10 minuter uppvärmning. Körde lite lutning idag så det kändes i benen. Därefter styrde jag stegen mot cirkelträningsdelen och plockade fram vikterna och mattan som jag skulle använda. 
 
Uppvärmning för axlarna:
2x15 skulderlyft på knä
2x10 skulderlyft på tå
3x10 hantelrodd
3x30 sekunder plankan
 
Axlar: 
2x15 sidolyft
2x15 sidodrag
2x15 framåtlyft
 
3x10 bicepscurl
3x10 sidodrag
3x10 sidolyft
 
Bålcirkel:
3x15 sit-ups
3x15 sekunder V-sits
3x15 crunches
 
Avslutade med lite rygg
3x10 ryggresningar i ställning
 
Därefter åkte jag hem och nu sitter jag och äter sen lunch innan jag ska åka till jobbet.
 
 
 

Kommentera här: