Lång dag med ordentlig träningsvärk

 
Blivit en lång dag med först jobb och träningar i fyra timmar och sedan åkte jag till Brisak och Ica Maxi och handlade. När jag kom hem möttes jag av Zack som tog en lite titt i bakluckan på bilen. Men när jag var på väg uppför trappan så hoppade han på mitt ben och bet tag så då var jag inte lika glad. Han gör bara så när något är fel, jag tänkte att jag hade varit borta för länge. När jag hade kommit in så bet han mig också så då blev jag ledsen och skickade till Carro. 
 
Fick sällskap av henne med lunch från McDonalds och fastnade sen vid tvn så nu måste jag ta tag i städningen och middagen innan det är för sent. Mamma och pappa kommer hem i natt så vill att det ska bli fint tills dem kommer. 
 
Har sån ordentlig träningsvärk idag, det är i axlarna men mest i rygg och mage. Är svårt att skratta och dessutom retades syrran genom att peta mig i magen. Det är härligt med sån här träningsvärk, dock har jag även smärtor i svanskotan, troligen från sit-upsen så får se om jag gör de på något annat sätt nästa gång eller om det bara är något som jag ska undvika. 

Kommentera här: