Räkor och vin

 
 
 
Tog det lugnt hela dagen igår och på eftermiddagen åkte jag till Nacka Forum och äntligen köpte jag mig ett par nya träningsskor. Blev ett par löparskor som även stabiliserar foten även vid styrketräning. Hade fått order att inte komma förrän efter 18.00 så jag kom vid 18.30 efter ha missat bussar och tunnelbanan. 
 
Kom till J och blev direkt stoppad i dörren, visste att han hade en överraskning så jag lät mig hållas. Fick komma in och då hade han ställt fat med ljus på flera ställen i lägenheten och så hade han köpt rosor. Fem stycken för att vara exakt, J har alltid en underbar baktanke till saker han gör. Men sen att han inte kan räkna är gulligt, sa att det inte blir 10 rosor nästa år, men då rättade jag med att det i så fall skulle bli 17 stycken. Hehe!
 
Vi gick tillsammans och köpte aioli och baguette, han hade köpt räkor samtidigt som rosorna. Träffade även hans syster och sen gick vi hem igen och kollade på film, åt räkor och drack vin. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 anna panna:

skriven

Va fin du var Matilda =) Du borde va sminkad så oftare =)

Svar: Tack så mycket Anna! Har inte direkt tålamodet att hela tiden sminkad ;)
Matilda Sigemo

Kommentera här: