Tisdagsjobb


Igår var det jobb för mig på kvällen med information för nya simskolor. Var väldigt lugnt då det bara var två grupper varav den första hade gått tidigare så dem gick direkt. 

Passade på att göra en del i förrådet och bytte ut cirka 500 informationsblad som jag fått fel av tidigare så nu har jag det klart inför avslutningen. Är lite kul att jag gjorde detta på uppstarten, men hade inte så mycket att göra. 

Sen fick jag som vanligt bråttom när jag skulle med bussen så glömde min vattenflaska. Den kan stå på tre olika ställen så får försöka ta mig dit imorgon. Missade självklart bussen och sen var det vagnfel vid Mariatorget så fick vänta länge på tunnelbanan. 

Kom till J och möttes av kladdkakedoft redan i hallen, men jag åt upp vår cheesecake och smakade lite kladdkaka från honom. 

Bild från i fredags tror jag. 


Idag hade jag sovmorgon men råkade stänga av väckarklockan så fick bråttom r jag först skulle träna och sen möta pappa för att äta indiskt. Blev därför ingen träning, men tar det imorgon. 

Nu sitter jag och fixar lite med datorn och senare ikväll ska jag på möte med scoutledarna.

Kommentera här: