Leka lite med kameran i onsdags

Till följd av ett ordentlig migränanfall i onsdags  så låg jag nästan däckad hela dagen och piggnade till på kvällen. Låg och tittade på videos på Moderskeppet för att se hur jag ska utveckla mitt fotograferande. Vi satt nämligen och tittade på Toppmäklarna och blir alltid så imponerad över alla snygga bilder, även om man vet att en del görs om i Photoshop. J har berömt mig en hel del för bland annat bilderna på mina katter som jag fotade till Carros tavlor. Detta ledde till att jag lekte med kameran en del på kvällen med några basic-inställningar och vilken skillnad det blev. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, varit en lång vecka men nu börjar det riktiga jobbet och jag ska åka tidigt imorgon. 
 
 
 
 
 
Bilderna på mig tog Jesper när han fick infall att leka också

Kommentera här: